Julklappar

Kan en påbörja önskelistan inför jul nu? Haha Önskar mig iaf seamless tights och gärna topp från gymshark (de är ju dock alltid slut, man måste handla direkt när det är release. Inget problem för mig dock, inte direkt inom vår budget ändå hehe), ett aktivitetsarmband med pulsmätare från fitbit och en tyngre medicinboll eller en slamball, typ 15 kilo skulle va kul! 

Sådär. Gäller ju ändå att påbörja sin önskelista i tid 😅 Åh just det ja, höll på att glömma! Önskar mig även en riktigt bra mixer där man mixar direkt i flaskan liksom, tex en magic bullet blender. Vi har en sån men den klarar inte några djupfrysta grejer som ex jordgubbar och banan tyvärr! 

Annars har jag varit sjukt effektiv på jobbet idag. Jobbade sent vilket alltid känns piss eftersom man får hänga med barnen i vad som känns som 5 minuter men är en timme. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback