Jag saknar dig så orimligt mycket ikväll mamma❤️

Saknar din värme. Din kärlek. Våra pratstunder. Din närvaro. Ditt skratt. Dina kramar. Din klokhet. 


Det svider och skär i hjärtat när jag inte kan mota bort svåra tankar på sista året. Allt du visste att du skulle missa. Allt jag visste att du skulle missa. Den tunga och svåra sorgen i dina ögon och sorgen i mitt hjärta. 

Och hur jag idag sitter mitt i allt det där, allt det där du missar men så otroligt gärna hade velat få vara med om. Allt det här fina som jag har och jag får inte ha dig här. Allt som jag inte får möjlighet att dela med dig. 

Älskade älskade mamma, fy för helvete vad jag saknar dig❤️


Kommentarer
Postat av: Helen

❤️❤️❤️

Svar: ❤️
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback