Mina fina tjejer❤️

Har haft finaste Stina, Annso och Jennie här ikväll. Fy fasen vad jag tycker om er tjejer. Ger så otroligt mycket positiv energi, pepp och glädje och jag har alltid en härlig känsla i magen efter våra dejter❤️ Tänk att få ha ett sånt fint litet gäng att få hänga med och vara en del av!
Idag var lilla fröken stökig och ville inte ta bröstet alls först vilket var extremt stressande men till slut gick det, trägen vinner. Hoppasinnerligt det ska börja krångla med amningen nu, det har ju flutit på så himlans bra hittills. Nu ska jag sova!

Klippte och färga håret på förmiddagen! Galet lyxigt!!


Kommentarer
Postat av: Annso

SÅ himla glad att vi har varandra! Helt fantastiskt <3 hoppas ni fick en ok natt med en nöjdare lilltjej. Kramar!

Svar: Jag med!!
Tack, natten blev helt okej :) Kramar!
La-La Land

2016-09-14 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback