Heeeej!

Gissa vart vi åker ikväll? Väääääärmland! Ska få träffa min fina familj som jag inte träffat sen påsk! Ska bli jättejättemysigt och kul och på lördag ska vi ha familjemiddag ❤️ och vi ska sova hemma hos Mats!

Den här veckan har i övrigt varit fin hittills. Jag har tränat, promenerat med Hollie, varit och köpt fotoalbum som jag ska fixa med till Hollie precis som jag gjort till Maja, hängt med grannarna, trotsat regnrusk och varit ute och stampat i vattenpölar med Maja, gjort rullader, plockat äpplen, städat och en massa annat❤️

Har varit på BVC och Hollie hade växt nästan ett halvt kilo sen förra veckan och hon är nu 58 cm lång! Vår inte så lilla men himla gosiga tjej❤️


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hands upp precis som storasyster i den åldern 😍😍

Svar: Men jag veeet 😍 kul att du minns! Det var därför jag tog bilden, för det påminde ju så mycket om Majsan!
La-La Land

2016-09-01 @ 14:01:57
Postat av: Sara

Hoppas ni får en fin helg med familjen❤️
Fö så måste vi ju ses snart! Helst innan Hollie lär sig gå😳😄❤️😘

Svar: Haha eller hur 😄✌🏼️ Hoppas er helg är super! Kramar ❤️
La-La Land

2016-09-02 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback