Efterkontroll

Efterkontroll hos barnmorskan idag. Allt såg fint ut och jag har läkt bra efter förlossningen och knipet är bra. Kändes jätteskönt! Hon sa också att jag lugnt kan fortsätta med backintervallerna domar lite mer skonsamma än vanlig löpning tex. Kommer dessutom vänta med hopp ett tag till. Tänker inte ta några risker nu. Kommer ju bli starkare och utveckla träningen efter hand och i sinom tid. Parkerade en bra bit ifrån vårdcentralen för att få en ordentlig promenad när jag gick dit och tillbaka.

I eftermiddag har jag fått sällskap av båda tjejerna när jag körde ett litet överkroppspass i trädgården. Sen har vi hängt med grannarna och barnen har lekt. Sen gjorde jag tomatsoppa på våra egna tomater till kvällsmat. Blev asgott verkligen!! Tommy och Maja fick dock pasta med en kyckling och bacon-sås istället. Tommy är inte så förtjust i soppa, särskilt inte veg så senaste dagarna har jag gjort dubbla middagar.

Maja klär sig mestadels själv nuförtiden. Såhär kan det se ut då 😄 Så himla nöjd är hon alltid med haha❤️


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra på så himla många sätt den där dagen! Tuva började klä sig själv från ca 2 år och sen dess har vi aldrig kunnat välja/köpa kläder åt henne utan att hon får tycka till först. Lite både ock-känsla kring det där😄 Kram!

Svar: Eller hur!
Jo visst så är det förstås 😄 Men mest så himla kul att hon klär på sig så bra själv och har egen vilja vad hon vill ha på sig. Tycker det är spännande varje gång hon kommer ut och har klätt på sig nåt nytt❤️ För mig får hon klä sig precis hur hon vill! Känns ju som stora tjejen nu när det är kan själv om allt. Ibland garvar man åt det och ibland sliter man sitt hår haha! Kramar
La-La Land

2016-09-22 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback