November

Hatar november, sån lång, mörk och ruskig månad tycker jag. Försöker förstås ändå leva efter mitt motto att leva varje dag fullt ut och inte ta livet för givet osv. Har dock visat sig vara en svår grej senaste månaderna när jag mest vill rulla ihop mig i täcket i sängen och stanna där när jag vaknar på morgnarna. Men sen när jag kommer upp och får hänga med mina två fina tjejer och dagen kickar igång känns det förstås alltid bättre❤️ i helgen var jag på 35-årsfest/middag hos Stina! Så himla mysigt, fint och gott hade hon fixat, en ren lyx att få vara med. Många fina tjejer var på plats med, på tjejmiddagen! I övrigt har veckan flutit på med träning, hushåll och barnen. Hoppas ni haft en fin start på november. Här kommer lite bilder från sistone, bl.a. Tjejmiddagen i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback