Hej

Det är redan mitten av november. De här månaderna har gått snabbt och långsamt på samma gång. Konstigt det där. Helgen har varit lugn. Jag var ute och käkade middag och hängde med ett gäng gamla kollegor på Hodja och kom inte hem förrän närmare midnatt. Tommys bror och hans tjej var här på en snabbvisit över natten, kom lörd kväll och åkte tillbaka söndag förmiddag. Vi hade tagit upp massor med korv på morgonen och laddat för korvgrillning till lunch men plötsligt sa de att de skulle åka hem. Så där satt vi med en massa korv och bestämde oss för att fråga grannarna om de ville grilla med oss och det ville de ju! Så mysigt på vintern att grilla korv ute och en himla bra helglunch.

Just ja, igår morse (medan våra gäster sov) grattade vi vår Tommy på fars dag med paket, teckning och frukost på säng❤️ mysigt tyckte hela familjen! Sen bakade jag och Maja kanelbullar på eftermiddagen. Det planerade vi redan i början i veckan att vi skulle och bullarna blev gaaaalet goda och saftiga! Få saker som slår nybakade kanelbullar ändå.

Idag har jag tränat ben, plockat fram all ren tvätt för att nu sätta mig och vika den, förberett lunch (ska bli tomatsoppa!) och plockat fram och förberett pyssel för jag planerar att pyssla lite med Maja när jag hämtat henne från föris. Hon älskar ju att pyssla och det är jag så glad för! Har också hunnit duscha, och Hollie har sovit hela tiden men snart ska jag ta in henne och amma. Hoppas ni fått en fin start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback