Pain

Majsan var supertrött efter föris idag, säkert på grund av väldigt tidig morgon och sen massa lek på fsk. Så redan 18.30 ville hon få välling och lägga sig. Hon ville dessutom natta sig själv efter att hon druckit vällingen och jag tagit flaskan. Så efter att jag gick ut ur hennes rum och la mig i vår säng och läste så sov hon med lugna andetag på 3 minuter! Lillskruttan! 


Själv har jag sovit 2.5 timme efter lunch idag men känner mig ändå så galet sliten. Har haft så himla mycket smärta under höger revben senaste veckan och det tär på energi och psyke att hela tiden ha ont. Inatt vaknade jag dessutom av att det krampade på samma ställe. Försöker iaf istället fokusera på det positiva vilket är att jag ännu inte börjat samla på mig särskilt mycket vätska vilket är fantastiskt skönt!

Nu kommer nog Tommy hem snart! Han åkte på mässa vid sex imorse och borde komma hemåt snart. 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback