Mysig dag med min tjej!

Har myst runt med finaste lilltjejen hela dagen! Började hos barnmorskan imorse och Majsan skötte sig exemplariskt! Kul att ha sällskap dit för omväxlings skull och hon fick både se mamma bli stucken i fingret, få sitt blodtryck taget och lyssna på bebisens hjärta. Spännande tyckte hon och jag var mest lättad över att allt såg bra ut! Sen lekte vi i ett par olika lekparker i närheten och tittade på ankorna i ån. Har känt mig piggare än på väldigt länge idag och det är jag så otroligt tacksam för! Att orka hänga runt med lilltjejen en hel dag och hänga med i hennes tempo hyfsat bra och dessutom få till en del trädgårdsarbete! Sen grill ikväll. 














Imorrn kommer fina Jonas, Emelie och Kevin hit!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att allt såg bra ut hos bm! Kram😘

Svar: Tack! Ja jättehärligt!! Så glad för det❤️😘
La-La Land

2016-05-07 @ 07:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback