Helgen

Mors dag var i vanlig ordning dubbel. Saknade mamma så det skar i hjärtat samtidigt som jag blev firad på sängen av mina fina med paket och teckning som Maja gjort❤️ Och så firade vi Majas fina farmor som var här och hälsade på i helgen. Maja är alltid överlycklig när hennes farmor och Peter kommer!

Sov skitdåligt inatt och vaknade helt slut. Var på tul där det visade sig att bebis ligger kvar i säte. Kändes jobbigt att prata om vändningsförsök osv. Men ett nytt ul är bokat till 16:e juni. Varför måste det alltid vara nåt som strular? Känner mig lite sänkt idag efter dåligt med sömn, mycket att ta in på 3 sjukhusbesök idag och väldigt ont under revbenen. Fint väder har vi iaf och det har varit en mysig eftermiddag med vår tjej och jag har fått en hel del gjort inne som att fixa med all tvätt, gjort pizza till middag och förbereder för pappas vistelse här under veckan!

Hoppas er måndag varit fin!




Påbörjade packning av BB-väskan igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback