Fantastiska onsdag!

Vinkade av mina finaste imorse, strax efter sju! Sen slevade jag i mig min chiapudding framför Nyhetsmorgon innan jag sprang upp och la mig och sov drygt två timmar till. Efter en dusch hämtade jag sen mitt lilla hjärta på fsk. Sen har vi hängt här hemma i solen resten av dagen, lyckan i det! Tittat på olika djur, allt från hästar till skalbaggar och nyckelpigor, ätit lunch på altanen, lekt med lego i soffan på altanen, ätit mellis på en filt i solen, gått FN långsam promenad genom vår lilla by, grävt i sandlådan och fixat middag. Fantastisk onsdag!















Kommentarer
Postat av: Moster

Åh, vilka härliga bilder!!! Massa kramar till er ❤️

Svar: Eller hur❤️
La-La Land

2016-05-04 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback