Sparkelispark

Ohoj vad lilltjejen sparkar därinne! Särskilt bär jag lägger mig och ska sova. Slog mig för övrigt idag att jag nog inte har en enda bild på mig med magen nu. Jo, bara några som jag filmat själv när jag tränar. Eftersom detta troligtvis är min sista grav hade det ju varit kul att ha någon bild. Nåväl, förhoppningsvis några veckor kvar som gravid så det kanske hinns. Imorrn går vi in i v 24, jag och bebis! Ännu känner jag mig inte allt för tung iaf men däremot sparkar bebis som en liten vilding därinne och det är fantastiskt att få känna. Som att alltid ha sällskap liksom❤️

Nåt annat! Vet ni vad jag hatar? Folk som spontant hoppar fram och ska känna på min mage. Allra värst var det i början när man va typ i v 12. Vad finns det att känna på liksom? Det är ju för fan min kropp ni våldgästar. Tycker det är vidrigt och typ övergrepp. Ni känner mig, ganska svårt för sånt där och att ta på min mage oinbjuden är att gå på tok för långt in i min privata sfär. Det är mest Tommy och Maja som har där att göra ❤️ 


Påskhare från chefen idag med fint handgjort kort. Sånt man blir så glad av! Och imorrn är jag och Maja lediga, bara en sån sak! Hej livet, vad fin du är! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback