Huvudvärken från helvetet

Har plågats med en jävla huvudvärk från morgon till kväll! Jag har gett igen genom att vägra ta piller mot huvudvärken utan bara härda ut. Ju mindre piller, desto bättre! 

Maja har dessutom varit galet trött ikväll och gråtit och skrikit hela kvällen känns det som. En köttfärssoppa har det blivit iaf och nu lägger Tommy Maja och jag ska gå och lägga mig med och hoppas på en bättre dag imorgon. 

Hoppas er måndag varit fin! Nu kör vi resten av dagarna fram till påsklovet som drar igång för mig och Maja på torsdag❤️

Lilla älsklingen som älskar att klä ut sig! Imorse såg hon ut sådär haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina du, ta hand om dig❤️❤️

Svar: 😘😘
La-La Land

2016-03-22 @ 10:41:53
Postat av: Moster

Åh, härliga unge!! Ses på fredag!! Kramar!
Och du, som mamma brukade säga.... Man kan inte ha ont i en protes... Hahaha.. Kramar!!!

Svar: ❤️❤️❤️
Hahaha det hade hon ju rätt i, vår bästa mamma❤️ Kram och ses fredag!
La-La Land

2016-03-23 @ 07:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback