Dagen

Förmiddagen spenderades ute bland annat med grannen och hennes son som är i Majas ålder. Sen gick jag och Maja en promenad och hon somnade❤️ Medan hon sov plockade jag påskris för glatta livet på promenaden och nu har vi pyntat en stor bukett som står vid öppna spisen och en mindre som står på köksbordet!


När hon vaknade käkade vi havregrynsgröt till lunch och sen stack hela lilla familjen iväg på en liten loppisrunda. Fyndade bl.a. En innebandyklubba och två pussel till Maja. Jag själv var på jakt efter små glasvaser men det blev inget köp. Nu ligger jag på sängen en stund medan Maja och T kollar film. Sen ska Tommy göra kålpudding till middag och jag ska göra chokladbollar till kvällsmysigt. En rätt fin lördag som ni hör! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback