Sista tiden

Tog lite bilder på mig själv och magen igår. Det går overkligt fort nu på slutet och det känns konstigt att det troligtvis är sista veckorna i mitt liv som jag får uppleva de där bebissparkarna! Är ledsen över att jag har så otroligt lite bilder från när jag väntade Maja men nu har jag lite bilder från minis vistelse i magen iaf. Även om det är lite risig kvalitet som det blir med mobilkamera och när man tar själv. Har tänkt be någon vän fota flera gånger men det har liksom inte blivit av. Känns alltid så självupptaget haha nåväl, 37 fulla veckor och lilla mini är färdigbakad som de säger. Så fint!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så fin!!❤️

Svar: 😘😘😘
La-La Land

2016-06-29 @ 21:42:46
Postat av: Syster

Åh, vilka fina bilder!! <3

Svar: 😘😘😘
La-La Land

2016-06-30 @ 06:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback