Klagotisdag

Ajajajajajaja vad jävla ont jag haft idag vid revbenen och bak i ryggen på höger sida. Sådär molande så man bara vill skrika håll käften till alla och typ slita av sig håret. Snälla håll tummarna för att det känns bättre imorrn, vet fan inte vad jag tar mig till annars. Ska till bm imorrn och kan bara hoppas att värdena ser bra ut.

Kosthållningen har varit åt helvete senaste veckan men idag blev det storhandling av massa gott frukt och grönt och kött och mejeri osv och Tommy har gömt undan godsakerna fram till helgen så nu ska sockermonstrena i min hjärna utrotas. (Alltså maten har varit bra, men skiten däremellan, inte alls lika bra...) Det sista jag vill ge lillan i magen är en massa upp och ner-sockertoppar, usch. Godis hör ju helgen till, allra mest nu, när man vill hålla en fin kosthållning för två!




Åt förresten årets första färskpotatis ikväll! Yuuuuuuuum!!!



Kommentarer
Postat av: Annso

Usch å fy håller tummarna att det lugnar ner sig! <3 Många kramar

Svar: 😘❤️
La-La Land

2016-06-07 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback