Bröllop

Åh, vi ska på bröllop i helgen och jag har inget att ta på mig. Tommy skrattar åt mig när jag tar på mig olika klänningar och försöker vara fin vilket inte precis stärker min självkänsla. Fan också, det är inte enkelt att få till det med den här stora magen. 


Imorrn nytt ul och ev vändningsförsök. Känns såklart oroligt i magen alltihop men jag ska göra mitt bästa för att vara stark och stå på mig för det jag känner själv blir bäst!

Majas 2-årsdag har vi firat bara vi två hela dagen med bl.a. lite shopping och lek för Maja har varit ledig från föris idag. Sen ikväll kom några grannar över på en födelsedagsfika och jag hade gjort rabarberpaj och sen jordgubbar, glass och vaniljsås förstås. Väldigt slut efter en lång dag med häng med lilltjej plus allt det vanliga med disk, matlagning, iordningplockande, småstrider med lilltjej osv! Ska läsa en stund och sen sova och ladda för morgondagen!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback