Alla goda ting är tre (fyra?)

Skifta fokus till nåt positivt nu fröken! 

Tre bra saker med idag:
1. Jag var effektiv och fick mycket gjort på de två timmar jag tillbringade på jobbet imorse.
2. Jag och Maja hade en mysig timme efter middag och innan läggdags då vi busade i soffan. Jag fick avlastning samtidigt som jag lekte och busade med lilltjej med andra ord. (Dessutom gick läggningen smidigt).
3. Jag har den finaste och mest omtänksamma killen av dem alla som verkligen var vid min svaga och slitna sida idag. Vad hade jag gjort utan han?
(4. Bebis i magen mår bra och nu är det inte många veckor kvar tills hon är hos oss!! ❤️❤️❤️) 

Ikväll (när vi var ensamma och Tommy jobba sent) åt vi frukost-middag! Gröt, smoothie och knäckemackor!


Min fina familj❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback