Trött

Omkring 03.30 ville Maja vakna idag. Tommy Höll henne kvar i sängen till 04.30 genom att jag gick ner och gjorde en flaska välling. Sen tog jag med mig Maja ner vid halv fem, det var liksom ingen ide. Generellt har vi haft bra morgnar med M och hon har inte vaknat förrän vid 7-8-tiden på senaste och en gå härlig morgon sov hon till 9 (!!!!) Så det här är väl smällar man får ta. Dock hyfsat mör i skallen nu. Har gett Maja de plåster vi har så hon pysslar med det just nu i några minuter. Vi har dessutom hunnit äta frukost, kolla TV känt på vädret och lekt med olika leksaker.

Igår gick jag och Maja hela rundan vilket blev en promenad på nära två timmar med alla stopp för smultron och blåbär och i långsam mak! Sen efter lunch hälsade jag och Maja på Annso och co en sväng i Knivsta. Sen var jag helt slut på kvällen men sov ändå skitilla och vaknade många gånger och sov allmänt rastlös enligt flexbit.

Idag står barnmorskan på agendan och förhoppningsvis lite mer vila än igår.

Jaha nu är plåstrena slut, dags att underhålla. Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback