Tandläkaren

Idag har vi varit till tandläkaren med Maja! Allt gick jättebra och vi fick lite tips osv gällande tandhygienen. Efter det gick vi till Stadsparken och lekte i lekparken där. Sen handling på Willys och Lager 157 innan vi åkte hem igen. Nu vilar Maja, Tommy spolar taket med högtrycken och jag ligger i soffan med en nektarin och kollar på hela England bakar och håller ett öga på ifall Maja vaknar. Har helvetes ont i ryggen till följd av att jag inte tränat som jag borde och att den tunga magen påfrestar ryggen så delvis får jag skylla mig själv. Det gör det inte mindre jobbigt dock hehe. Ikväll ska jag försöka orka göra ett gäng piroger tänkte jag! Gott till middag och perfekt att frysa för att ta upp längre fram.

Hoppas ni har en fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback