Semestertider!

Började dagen med promenad med Maja för att leta smultron och blåbär vid 8 imorse!

Sen åkte vi och handlade och pantade lite burkar. När vi kom hem igen sov Maja och jag trääääänade ett jättebra pass i trädgården. Det var längesen och det kändes grymt!

Efter lunch på altanen sov jag en stund och sen under eftermiddagen har vi mest hängt ute och så har jag och Maja bakat! Passar på nu innan bebis kommer så vi har lite att bjuda på senare under sommaren :) vi bakade chokladbollar (till Tommy) och kakor med kolagömma att frysa in. Maja är så duktig och är med och fixar när vi bakar!

Sen fikade vi på altanen innan vi drog igång med middagen som blev grillad karré och majs med färskpotatis, tzatsiki och sallad! Fin dag
Ikväll har jag fixat med ett kort till ett brudpar vars bröllop vi inte kan gå på i helgen. De har dock vetat om det hela tiden eftersom de valde ett datum 10 dagar innan vårt bf så tror knappast de räknat med vår närvaro hehe Men en hälsning vill vi skicka iaf!

Nu snart dags för sängen och att ladda för en ny semesterdag imorrn. Känns inte tråkigt direkt! Tjipp


Kommentarer
Postat av: Syster

Vilka härliga bilder!! ☀️☀️☀️

Svar: Taaack :) det var en härlig dag! ❤️
La-La Land

2016-07-08 @ 01:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback