Onsdag!

Dagen började vid 07 imorse med frukost för mig och M, sen kom Tommy ner och joinade vid 8.30. Då gick vi ut och lekte en stund, jag planerade lite blommor med. Sen klippte Tommy och Maja grannens gräsmatta (de är på semester) ända tills hon somnade i pappas famn på gräsklipparen så jag tog över och gick en promenad med henne i vagnen så hon fick sova. Sen medan hon sov lagade jag köttbullar och färskpotatis och bakade en kaka i långpanna med vit choklad och hallon! (Ni får smaka imorgon Sara!)

Efter lunchen packade vi ner lite kakor i Majas 'Bilar-matsäckslåda' och la ner det i hennes kånken tillsammans med bilar-vattenflaskan och kaffe. Sen åkte Tommy och Maja iväg till en 4h-gård i stan där de skulle möta upp Tommys kompis och hans barn! Jättemysigt för dem och lite skönt för mamman att vila lite efter morgon- och lunchstöket! Så nu har jag plockat iordning efter lunchen, tömt diskmaskinen, tagit hand om tvätten och ligger i sängen för en stunds vila och kanske lite läsning. Hej lillördag!

Majas garderob som jag fixade till igår! Har skrivit storlekar på alla hyllplan. I taket hänger ytterkläder. I den som är nästan tom tänkte jag förvara skor samt säsongsbetonade kläder som ex tjocka mössor under sommarhalvåret. Har inte kommit så långt än bara hehe

Maja har för övrigt själv valt sina sängkläder och kuddarna som ligger på sängen helt själv, senast när hon och jag var på Ikea!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men åhhhh!!! Gud så gott, längtar tills imorn 😃
Låter som en bra dag i övrigt oxå! Förstår verkligen lättnaden i garderobsordningen, sånt är så jäkla skönt att få gjort! Rena terapin😜 Ses imorn! Kraaam😘

Svar: Men eller hur!! Bra för själen typ 😄👌🏼 Jaaa ses imorrn för det verkar inte va någon bebis på väg än på ett tag tyvärr ☺️ kramar! 😘
La-La Land

2016-07-13 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback