Måndag

Det är ingen bebis på G här, bara så ni vet! Läkaren kollade livmodertappen idag och den är helt omogen. Nu väntar vi på vart blodtrycket tar vägen och när det blir för högt eller jag får havandeskapsförgiftning lyfter de nog ut vår lilla bebis. En liten uppdate bara!
Hoppas ni njuter av sommarvärmen!

Igår kväll hade vi badmintonturnering på gräsmattan med stolar som nät! Skönt och roligt sätt att röra lite på sig.

Nu har jag förberett min egen potatissallad och tzatsiki inför kvällen (köttet la jag i marinad igår eftermiddag) samt hängt ut tvätt så nu tar jag mig en eftermiddagsvila med fläkten medan Tommy, hans mamma och Maja är inne i stan en sväng och köper virke för att fixa lite på altanen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback