Lovar

Okej! Jag lovar härmed att sluta deppa över hela den här grejen med att bebis inte vill lämna magen och istället vara glad för att hon trivs därinne och även njuta av dagarna tills hon är hos oss❤️

Idag har Tommy byggt en ny trspp till vår altan som verkligen blev jättefin plus att det blev endel poolbaren innan middagen som bestod av min egna potatissallad och grillat och tzatsiki!

Ikväll har jag promenerat 35 raska minuter och kört ett litet pass för baksidan. Heja mig och kroppen! Nu ska vi hålla oss starka hela vägen så blir det säkert en fin start sen efter att bebis kommit, när kroppen är redo❤️


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är grym!! Men jag förstår dig sååå väl☺️ De sista dagarna är så sega alltså, och ffa om man gått över och dessutom som du, var inställd på att bäbis skulle komma för tidigt! Jag vet att alla säger det och att det knappt tröstar, men snaaart, inom en vecka, så är hon faktiskt här! Hoppas du får må hyfsat åtminstone nu de sista dagarna 💞 Kram!!

Svar: Tack finaste du! Det mentalt jobbigaste är att veta att jag inte kan bli igångsatt som andra och allt det där med att det troligtvis blir snitt men att vi ändå måste vänta på att jag ska bli sämre osv. Jaaa det blir mysigt när hon väl kommer! Hoppas ni har det toppen med😘 kramar
La-La Land

2016-07-26 @ 07:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback