Idag

Redan vid åtta imorse satt vi i bilen påväg in till stan. Köpte lite grejer på Biltemas och sen åkte vi till en ny lekpark vid gränbystaden. Maja var i himmelriket och ville bara leka leka leka! Hann med en snabbis på blomsterlandet med innan vi drog hemåt. Sen blev det vila för mig och Maja och eftermiddagen har sen förflutit i sakta mak med film, promenad ute, mellis och middag. Nu lägger Tommy Maja och jag är fortfarande sjukt mätt från kvällens moussaka som Tommy lagade. Just nu är det ingen bra grej att äta stora portioner. Dels känns det som jag ska spricka, dels får jag sån jävla halsbränna.

Ganska sliten tjej idag så det blir nog bara lite TV ikväll. Igår var jag dock duktig och rensade en lång del av vår grusväg. Skulle behöva fortsätta med det men man måste ju lyssna på kroppen. Och vädret för den delen. Regn, åska och sol om vartannat! Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback