Sunday fynday

Söndag kväll är kommen. Tommy lägger Maja och jag sitter i soffan och gör mig mentalt redo för att gå och lägga mig. Dötrött minst sagt. Precis som Maja som varit såååå trött och gnällig ikväll, skönt för henne att få lägga sig nu. 

Idag har vi haft Jen, Viktor och Smilla på besök. Det blev promenad och fika, perfekt söndagshäng! Sen blev det en andra pulkatur innan jag körde igång med middagen som blev asgod!! En kycklinggryta med mycket smak, sååååå god! 
Och sen fick jag fötterna insmörjda och masserade av världens två bästa personer ❤️


Imorrn är första heldagen för Maja på fsk. Håll tummarna för oss och henne att allt ska gå bra! Natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Långhårig hon börjar bli lilla hjärtat 😍

Svar: Eller hur! ❤️
La-La Land

2016-01-24 @ 20:28:19
Postat av: Sara

Var på förskolan idag på möte. Träffade Maja, hon var så nöjd och visade mig pastan hon åt. Lilla hjärtat ❤️

Svar: Åh, tack fina du för uppdateringen! Det värmer verkligen att höra, har av naturliga skäl haft henne i tankarna hela dan ❤️ Så nytt alltihop och jag blir så glad av att höra att hon såg glad och nöjd ut! Tack! Kramar😘
La-La Land

2016-01-25 @ 17:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback