Sleepless in Uppsala

Är så oerhört trött på att sova dåligt! Vaknar (oftast av Maja) mitt i natten och kan sen inte somna om på flera timmar. Fy fan vad drygt det är verkligen. Har redan varit vaken 1,5 timme och bara legat i mörkret och försökt räkna får medan tankarna vandrat iväg till annat. Somnade dock när jag nattade vid Maja vid 19 och vaknade bara till en snabbis för att byta säng strax före åtta haha var så galet trött. Ligger i Majas säng och hon ligger på min plats nu dit jag flyttade när jag vaknade för 1.5 timme sen. Orkade inte trängas hehe Jag vill zzzzova NU! 

Natti!



Kommentarer
Postat av: Annso

Lider med dig! Jobbigt och frustrerande är vad det är!! <3 <3 <3 Kram!

2016-01-31 @ 22:59:24
Postat av: Annso

Lider med dig! Jobbigt och frustrerande är vad det är!! <3 <3 <3 Kram!

Svar: ❤️
La-La Land

2016-01-31 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback