Närkontakt med älgar!

Gick den dagliga promenaden med Majsan idag men hann inte ens hälften innan jag hörde ett brak i skogen och typ 30 meter bort springer 5 stooooora älgar över vägen. Jag blir helt vettskrämd och stannar upp mitt i en rörelse vilket även älgarna gör. Ringer Tommy med andan i halsen och frågar vad jag ska göra. Han kommer direkt med bilen och hjälper mig att skrämma bort älgarna. Sen vänder jag och promenerar hem samma väg som vi kom, Maja sovandes genom alltihop. Usch, skapligt rädd!

I helgen har bi haft besök av Tommys bror och hans tjej!








I övrigt har jag bakat åt mormor idag för hon fyller nämligen 90 på söndag och jag tänkte ta med lite fikabröd hem till henne som hon kan bjuda på när de får gäster!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men fyyyy så läskigt att möta älgar!!!

2016-01-04 @ 13:17:52
Postat av: Jenny

Men fyyyy så läskigt att möta älgar!!!

Svar: Men jag veeeeet!!!
La-La Land

2016-01-04 @ 13:17:53
Postat av: Jenny

Men fyyyy så läskigt att möta älgar!!!

2016-01-04 @ 13:17:54
Postat av: Annso

Gullig du är som bakat till din mormor <3

Svar: ❤️ Hon har bakat åt mig massor av gånger genom året så nu får jag möjlighet att ge tillbaka lite bakkärlek till mormor!
La-La Land

2016-01-05 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback