Imorgon

Imorgon börjar vår lilla, stora tjej förskolan! Första dagen kommer två av pedagogerna hem och hälsar på hemma hos oss (jag jobbar dock tyvärr i vanlig ordning) och sen går det vidare med inskolning på förskolan. Tommy tar första veckan och jag andra. Ska bli mäkta spännande och jag hoppas så så mycket att Maja ska trivas och tycka det är kul!


-------------

I övrigt har vi hängt i Värmland över 13-helgen! Jättemysigt att få spendera mycket tid med kära familjen och ffa mormor och morfar. Idag fyller min älskade mormor 90 år! Hon är den absolut finaste mormor man kan önska sig. Slösar massor av kärlek på mig och har gjort hela mitt liv. Hon har gett mig så mycket och jag älskar henne så otroligt mycket för det och för alla fina minnen vi har tillsammans.





Nu ska jag och den här förbannade huvudvärken ta och sussa och hoppas på att vakna piggare imorgon. Natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är övertygad om att Maja kommer trivas på fsk! Hoppas att både hon och ni känner er trygga inför starten.

Va fina bilder på din mormor och Maja ❤️ Fint med er relation tycker jag!
Kram!

Svar: Tack snälla du! Första dagarna verkar ju ha gått bra iaf! 😃
Tack! ❤️ kramar
La-La Land

2016-01-11 @ 15:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback