Igår och idag

Hann in på jobbet några timmar igår när Majis var på fsk och när jag hämtade henne 13.15 fick jag höra att allt gått jättebra, så skönt! Sen lekte vi på eftermiddagen tills Tommy kom hem. Sen på kvällen var jag så fruktansvärt trött att jag somnade i soffan när T la Maja vid 20 och blev väckt av Tommy  efter 22 då det var dags att gå och sova. Det tar på en mammas krafter att hålla på med inskolning med jobbiga avsked. 

Idag har vi varit ute och åkt pulka en sväng och sen har jag tränar när Maja sov och rester det tig jag ett lååååååångt bad helt ensam, det var underbart. Efter typ 40 min kom Maja in och fick bada av sig lite innan vi skulle kliva upp. Nu har vi ätit lunch och jag smet upp för att vila en liten stund! Hoppas ni har en superlördag! Vår kväll kommer bestå av pizzabak och filmmys ❤️







PS klippte mig i torsdags och fångade mig själv på bild i bästa ljuset och såg plötsligt pigg ut! Inte vanligt förekommande för närvarande hehe

Kommentarer
Postat av: Sara

❤️❤️❤️

Svar: 😃😘
La-La Land

2016-01-23 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback