Förskolan

Dagarna rullar på med inskolningen. Igår och idag har jag lämnat Maja på fsk för att hämta henne 2 timmar senare. Hon har varit ledsen när jag gått men igår blev det bra efter typ 10 minuter iaf. Hoppas det gick lite snabbare att trösta idag. Jag måste öva mig själv på att inge mer lugn. Maja har alltid kunnat läsa av mig som en klocka och oftast vetat att jag är stressad innan jag själv vet om det. Så jag kan säkert själv vara en bidragande orsak till att hon blir ledsen. Sen är det ju en ganska onaturlig situation för oss båda, att lämna henne med någon som inte är Tommy. Det är ju extremt få gånger som det inträffat och då har det oftast varit i hennes eget hem och med hennes farmor och en gång med moster Lotta. Nåväl, övning ger helt säkert färdighet. Hon verkar tycka det är väldigt kul på fsk iaf och skrattar alltid när vi pratar om det :) Ska snart sticka iväg och hämta henne och när hon sen sover middag ska jag försöka träna lite. Har sovit förskräckligt dåligt inatt (sov i Majas säng) och jag känner mig halvdöd. Hade tänkt sova nu men det ville inte kroppen och huvudet, alldeles för mycket tankar som snurrar. 

Ha en fin onsdag vänner!
Tjipp tjipp från årets tröttaste morsa!


Nya brallor på en tjej som inte ville vara med på bild utan själv hålla i mobilen. Tips, halva reapriset på Lindex!


Vinterpromenad efter fsk i måndags


I måndags, taggade inför fsk! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh det är verkligen skit att lämna gråtande barn. Händer ff oss ibland. Ni gör så gott ni kan och det är alldeles utmärkt. Och PS, de rapporter jag får fr fsk är av en mkt nöjd tjej 😊

Svar: Ja usch :/ Tack bästa du! Så skönt att höra ändå även om jag också ser att hon är jätteglad när jag hämtar henne😃👏🏼 kram
La-La Land

2016-01-20 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback