Väldigt fin helg!

Vi har haft en supermysig helg bara vi tre❤️ varit ute och lekt i snön mycket, pratat med grannar, gått promenader och myst i soffan och ätit gott! 








Från igår förmiddag! Efter lunch åkte jag och Maja in till Gränby C och fixade ärenden och lite inför alla ❤️-ansdag. Mysigt var det trots allt folk!

Idag började dagen med att Maja och Tommy kom upp till mig i sängen med alla hjärtansdagspresenter och tulpaner! Och Tommy fick sina paket och Maja en liten gosedjurshäst! Sen åt vi frukost tillsammans framför TVn faktiskt, mysigt! Sen var vi ute och lekte med grannarna innan Maja vilade i över 2 timmar! Efter lunch fick vi alla ut igen och Maja ville aldrig gå in, hon ville bara gräva och fixa i snön. Älskade lilla gos❤️ Nu har jag kurat ihop mig i sängen och ska vila en stund medan Tommy och Maja fixar middag. 
Sån fin helg när man samlar kärlek och energi! 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback