Vilse i skogen och koj-bygge

Efter lämningen imorse drog jag och Hollie ut på en långpromenad på ett ställe jag inte promenerat tidigare. Gick vilse i skogen, fick amma stående och typ bära vagnen över alla tokhöga rötter. En träningen för hela kroppen minst sagt hehe Det gick alltså inte fort eftersom jag skulle över stock och sten men hem kom vi efter omkring 3 timmar i skogen!

När jag hämtade Maja var hon sprudlande glad och har varit ett litet energiknippe hela dagen! Vi har handlat lite och sen hängt med grannarna hela eftermiddagen tills Tommy kom hem och vi grillade revben som jag förberett och förlikat och glazat. Så gott! Efter middagen byggde jag och Maja en koja där det blev fika på majskrokar med alla gosedjuren ❤️ Så mysigt att leka med bara Maja och ge odelad uppmärksamhet till henne för en stund❤️
Bra tisdag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback