Snuttfia

Har en riktig liten Snuttfia vid bröstet. Hon vill äta typ heeeela tiden och vill helst inte ligga själv alls. Hon äter och snuttar och äter och snuttar. Inatt sov hon dock bra! Från 23.30-03.15 och sen 04.45-08.15 när jag fick väcka henne eftersom vi skulle till sjukhuset! Besöket på Ackis gick bra och det känns så skönt❤️ Efter besöket åkte vi till en lekpark i Luthagen så Maja fick leka sv sig och så köpte vi led oss sallad hem, lyx! Så när Hollie sov i vagnen åt vi lunch på altanen. Nu är Tommy och Maja i stan en sväng och handlar och Hollie ligger klistrad vid mamis bröst, halvsovandes. Hoppas få henne att vilja sova en stund med mig nu, känner mig påtagligt trött i kroppen, säkert en kombination av att jag har så lågt blodvärde till följd av blodförlusten samt stökiga nätter.


Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså åhhhh😍❤️❤️❤️

2016-08-05 @ 15:08:56
Postat av: Sara

Alltså åhhhh😍❤️❤️❤️

Svar: ❤️😘
La-La Land

2016-08-05 @ 15:08:58
Postat av: Syster

Åh, vilka fina bilder!! Och himmel så lik dej Maja är!! =)

Svar: ❤️😘
La-La Land

2016-08-05 @ 17:44:01
Postat av: Annso

Fantastiskt fina tjejer alla tre! <3 <3 <3 puss på er!

Svar: Fina du! ❤️😘
La-La Land

2016-08-05 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback