Puh!

Första ensamma morgonen med lämning som tvåbarnsmamma är hjort! En smått stökig och stressig morgon, mest på grund av en mamma som inte hanterar stress superbra just nu. Maja var dock superduktig och tog på sig alla kläder utan att bråka även om det sen var lite svårt att få ut henne genom ytterdörren hehe. Hon känner av min stressnivå på en sekund och så har det alltid varit och då låser det sig för både henne och mig. Jag blir arg och hon trotsig och ledsen. Men vi kramades och löste det och sa att vi var kompisar innan vi gick ut i bilen. Sen var det en superlördagen Maja jag var tvungen att lämna på föris, fy vad jobbigt!! Glad att hon vanligtvis är glad när vi lämnar för att lämna en gråtande dotter är så fruktansvärt jobbigt. Ringde dock och kollade efter någon timme och hon hade ju bara varit ledsen några minuter efter att jag gick tack och lov. Efter lämningen handlade jag och Hollie kaffe och när vi kom hem sov hon fortfarande så jag hann plocka i och ur diskmaskinen, lägga i en maskin tvätt, göra te, bäddat sängarna, duka bordet inför middagen ikväll och plocka iordning i Majas klädlådor och plocka ur ett par påsar med kläder som legat i bilen! Hurra! Och hon sover fortfarande så jag dricker te!
Nu kör vi den här blåsiga onsdagen❤️

Bild på Maja imorse
Bilde på te och fruktsallad
Bild på en zzzzovande Hollie! Men nu ska jag väcka henne och byta bajsblöja! Glam mom-life 🌟❤️


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, det är tufft de där stressmornarna. Och extra jobbigt när lämningarna blir gråtiga. Du kommer in i det, låt det ta lite tid bara. Stor kram❤️❤️❤️

Svar: Tack vännen! Ja, gårdagen gick ju verkligen över förväntan ändå. Maja var glad och gosig hela eftermiddagen så vi kunde leka och busa och hjälpas åt med middagen och sånt, jättemysigt! Kramar❤️
La-La Land

2016-08-17 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback