Pippi Långstrump

Tråkväder idag men det är lika bra för vi är alla (utom Maja) rätt trötta efter en stökig natt och en lilltjej som är gnällig. Nu sitter hon dock i bärselen sen över en timme tillbaka och sover på mitt bröst. Kunde både laga och äta lunch med henne sovandes på bröstet, hurra! Dock kan jag inte ha henne så för långa stunder eftersom jag inte känner mig stark nog än och det trycker på neråt. Men att få en breather här och där och att även Tommy kan ta henne så är ju toppen. Vår sele år sliten och gammal så vi klurar på att investera i en ny faktiskt. Känns som att den kommer bli oumbärlig framöver när man ska hålla koll på Hollie och samtidigt leka med Maja och fixa hushållssysslor osv!


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskade Pippi-åldern😍 Tuva hade en lång pippifas, fantastiskt ju!
En sjal eller sele låter klokt, hade Noah mkt i sele när man skulle hinna med Tuva osv, grymt!
Kram ❤️❤️

Svar: Jag veeet, så mysigt! Ja och hon är så lugn i selen. Var i skogen två timmar ikväll och hon sov hela tiden! Kram😘
La-La Land

2016-08-08 @ 20:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback