Obeskrivlig lycka

Säg hej till vår fina lilla Hollie❤️ Efter många timmars kämpande kom hon äntligen ut och känslan som uppstod kan endast beskrivas som ren och skär lycka. Att förlossningen var lång och fruktansvärt smärtsam orkar jag inte tänka på utan fokuserar på det fina i att hon är här hos oss nu och att vi har fått komma hem från sjukhuset. Vi njuter, hela lilla familjen❤️ En dag när jag har mer energi kanske jag skriver någon slags förlossningsberättelse som en slags bearbetning men inte ikväll. Ikväll njuter jag av min fina familj och hur mycket kärlek jag känner i hela kroppen❤️

Hollie är fortfarande lite gul och imorgon ska vi till sjukhuset och följa upp hennes värden. Håll gärna tummarna för oss❤️


Kommentarer
Postat av: Jenny

💓💓💓💓 fina bilder och fantastiskt starkt jobbat T!!!! 😙😙😙😙

Svar: Taaaack! 😘❤️
La-La Land

2016-08-02 @ 23:17:02
Postat av: Annso

Håller självklart tummarna! SÅ fin hon är <3 bra jobbat och massa kärlek till hela familjen! Ser fram emot att träffa er när ni orkar <3 kramar

Svar: Tack så mycket finis!! ❤️ Det ser vi också fram emot!!
La-La Land

2016-08-02 @ 23:30:30
Postat av: Sara

Så himla fin! Grattis igen!💞

Svar: Taaack!! ❤️
La-La Land

2016-08-03 @ 10:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback