Superhelg❤️

Åh sicken superhelg! Jättehärlig dag med Julia, Anton och Leon igår. Cyklade, picknickade, lekte i lekpark, snackade, lagade och åt gooooood middag och spelade spel när barnen knoppat in.
















 Idag har det varit vårväder så vi har fixat massor i trädgården. Jag har rensat, Tommy har fixat odlingslådor och Maja har hjälpt till både här och där. Och så promenerade jag rundan med Maja i vagnen när hon sov. Och sen fixa mer i trädgården, inspektera att vi har gooooda förutsättningar för många rabarberpajer i sommar! Sen har jag och Maja badat. Ikväll har vi ätit köttgryta som har stått och puttrat halva dan. Livet alltså, jag är så tacksam❤️








Nu är Maja och Tommy ute en sväng igen och jag tar igen mig i soffan med en (många) bit choklad och min målarbok. Njuter av en så himla fin känsla i magen. Det är inte svårt att känna tacksamhet mot livet dagar som dessa❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback