Some lovin'

I fredags var vi på datenight, jag och min bättre hälft. Lilltjejen var hos bästa Julia, Anton och Leon och hade en supermysig kväll och jag T hann med både bio och middag på basilico och att promenera genom stan. Det var Så mysigt och första gången vi gör en sån grej sen Maja kom, gick på datenight ❤️ Efrersom vi inte har familjer i närheten så blir det inte naturligt men den här lösningen var super, Leon och Maja har så roligt ihop dessutom!

Igår hade vi Jennie, Martin och Alba här under eftermiddag och kväll, också himlans mysigt! Mycket snack, häng, lek, kolla djuren på gården osv. 



Jag tränade också igår förmiddag! 

Kommentarer
Postat av: Annso

Så härligt att ni fick en fin kväll bara ni två! <3

Svar: Tack vännen😘 Ja det var det verkligen!! Kram
La-La Land

2016-04-10 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback