Lazy sundays turn to monday too soon

Hej från bingen! Söndag och jag ska zzzzzova nu! Vill bara berätta att helgen varit fantastiskt fin med Tommys mamma och man som var här hos oss. Maja är som en sol när hon får hänga med sin farmor❤️

 Sen hade jag och Jen avskedsmiddag på Tilltugg i lördags. Jag grät när jag åkte in till stan för jag tänkte på alla fina minnen vi har ihop och det slog mig hur tufft det känns att hon lämnar den här stan. Vi hade iaf en superfin sista kväll med alkoholfria drinkar och grym mat. Linkade sen tillbaka till bilen med en fruktansvärd smärta under revbenen och det var en pärs att ta sig hem i bilen. Men trots överansträningen så var det  viktigt och så väldigt värt det, en kväll att minnas.

Natti



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förstår att det är mycket som är väldigt känslosamt just nu. Tufft med ett jobbigt avsked liksom on top. Fint att ni fick en bra kväll ihop. Du måste ta hand om dig nu! Och det lilla livet💕 Vi hörs i veckan!

Svar: Tack så mycket vännen❤️😘 kramar till er alla
La-La Land

2016-04-17 @ 21:14:13
Postat av: Anonym

Det känns så overkligt och sorgligt att säga hej då. Hur säger man hej då när det känns så jobbigt? <3

Svar: No one knows ❤️
La-La Land

2016-04-20 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback