Helg

Igår jobbade Tommy sent så jag och majsan hade myskväll bara vi två. Lekte i sandlådan och delade en isglass, gick in och Badade, åt middag och sen myste i soffan och degade med lera. Maja blir superarg när man sätter på TVn numer eftersom hon antagligen vet att vi vill vila då så det är extremt lite skärmtid i den här familjen medan Maja är vaken numer haha Men ibland hänger vi i soffan ändå, fast utan TV och med lite musik istället, mysigt!




Idag har Tommy jobbat, jag har varit iväg på möhippa en sväng och Maja har varit med Jenny, Viktor och deras hund Smilla! Tommy sa att dan på jobbet gick snabbt, jag hade en trevlig förmiddag och lunch på hippan och Maja hade haft det jättebra med sina barnvakter och inte varit ledsen en enda gång. Verkar som att alla haft en braaaa dag fast på olika håll alltså! Jag var på hippa för min fina vän Julia. Dock valde jag att avvika efter lunchen eftersom min kropp behöver all vila den kan få. Dock fick jag kämpa med att hålla ögonlocken uppe tills Tommy kom hem och lekte med Maja och lagade mat medan jag sov någon timme. Sen åt vi oxfilé! Så JÄDRA GOTT!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback