50%

Sjukskriven på 50% tillsvidare. Nytt läkarbesök på torsdag för att se över en mer långsiktig plan med en läkare som är mer insatt i det här med havandeskapsförgiftning osv. Så igår och idag har jag åkt hem och sovit ett par timmar innan jag förberett middag och hämtat Maja. Ska snart åka och hämta henne nu. Kände mig betydligt piggare igår eftermiddag och kväll och orkade vara med mera. Kändes otroligt skönt. Har känt mig så fruktansvärt sliten i flera månader nu och det tar på psyket. 


Bilder från i helgen när vi hamnade i en hagelskur! 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj så länge sen jag läste här. Men så slank jag in nu ikväll och läser att du inte är speciellt kry. Skickar kramar och styrka till dig, liten i magen och resten av familjen. Ni klarar detta. Lyssna på kroppen (det tror jag iof att du gör) och mys mycket med Maja och din fina man!

Svar: Tack så mycket fina du❤️
La-La Land

2016-04-26 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback