Morrn!

Om jag hade bästa helgen med finaste tjejerna förra helgen? Det hade jag! Stockholm var målet för för tjejresa och det var första gången på 5 år som vi sågs alla tillsammans igen! Lika mysigt och kul och fullt med ironi som det alltid varit. Dessutom mängder av tapas, sangria, vin och skitsnack såklart, just like the good Old days.











Idag vankas det bröllop! Inte för oss såklart men för fina vänner! Så lyxigt att få vara med och fira deras stora dag. Alla i huset sover utom jag och lilla M som sitter bredvid mig och äter nektarin efter att hon fått frukost. Blir nog en redigt fin lördag det här misstänker jag ❤️️ 
(Förresten: vi lyxar med hotellnatt inatt när Maja har sin fina farmor här! Hurra, jag får min fina pojkvän för mig själv ett dygn 👫)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback