Älskade familjetid

Har haft en heldag utomhus idag! Tommy har röjt en massa här nedanför medan jag och Maja satt massa vårlökar och plockat lingon i skogen och rensat plus lagat mat. Maja har varit som en sol hela dagen, älskade lilla unge! Massa mamma-dottertid ❤️️ Tommy har fixat en grillplats här ute vid vår berghäll med som vi ser fram emot att inviga framöver och hoppas ska komma till användning i vinter mellan pulkaåkning! Ikväll åt vi hemmagjord pizza och nu har Tommy just lagt Maja (nämnde jag att hon gav oss sovmorgon efter natts ostörd sömn till 07.05, lyxigt tyckte vi som stupade i säng vid 22 igår, efter att jag redan sovit en timme i soffan haha). Nu blir det mys! 

Hoppas ni har en fin lördag kväll vänner!

Inser att jag knappt tagit en enda bild idag, bara den här och ett par på solcellslampor på rusta för att visa Tommy! Ja, vi var ju och handlade och på rusta med, jag och Majsan förut! På bilden ser ni hur mycket Tommy röjt där bakom huset.
vår trädgård igår morse när jag tränade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback