Miniroom

Åh, det finns så himla mycket fina leksaker för barn verkligen! Och inredning osv! Skulle tex vilja ha en sänghimmel att göra en myshörna i åt maja! Om jag haft en symaskin hade jag kunnat sy en massa fina kuddar till den myshörnan men istället känns det mer rimligt att köpa någon kudde i taget liksom. Miniroom följer jag på insta och de är perfekta för inspiration och om man vill unna sig något fint till Maja någon gång, eller typ när man ska köpa present till någon!

Fin sänghimmel! Inspooooo!






Älskart!
Klossar är extremt kul tycker Maja just nu!


Oooorimligt dyrt men ett härligt mönster nog så väl. Inspo!


Ett ställe till som har massa fina leksaker i trä och inredningsdetaljer är kurragomma.se. Titta på de här grejerna tex!




Maja har redan ett superfint trätåg i jättefina färger från sin farmor som hon älskar! Och en låda med klossar som hon fick av våra vänner på ettårsdagen! Det är så roligt att se henne leka och pyssla och greja, älskade lilla busunge ❤️

Men nu är jag så galet trött!!
Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men åh så fint! Jag som inte ens har barn blir ju typ sugen på att klicka hem allt, haha!

sv: Lät hur härligt som helst! :) Detsamma! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback