Delad glädje är dubbel glädje

Fick hem anställningsbeviset från mitt nya jobb idag och det kittlade till i magen på ett himla härligt sätt! Samtidigt smärtan i bröstet av saknad efter en mamma som bryr sig och känner exakt samma glädje som mig, om inte ännu större. Den dagen min mamma gick bort så hände nåt med mig. Allt kändes plötsligt meningslöst när jag inte hade henne att berätta för, göra stolt, dela glädjen med. Det var svårt det där och har varit sen dess. Jobbar dagligen på färdigheten att glädjas för mig själv och låta det vara bra så, utan att söka bekräftelse hos någon annan. Ingen kommer ändå kunna ge mig det där som mamma alltid gjorde, när jag visste hur himla stolt hon var över mig. 
Så alltså tänker jag på mamma och önskar innerligt att jag fick dela det här  framsteget med henne. Och i mina dagdrömmar är det precis vad jag gör ❤️️

Kommentarer
Postat av: Sara

❤️❤️

Svar: 😘
La-La Land

2015-11-11 @ 16:29:41
Postat av: Anso

<3 <3 <3 stort grattis igen fina du det är du så värd!!!

Svar: Tack bästa du!! ❤️
La-La Land

2015-11-12 @ 19:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback