Julkrans

I torsdags var jag och Julia på medlemskväll och lärde oss göra dörrkransar! Man fick sen göra en egen, precis hur man ville. Supernöjd med min som jag valde att sätta en ljusslinga i med :) 
Tommy säger Dick att jag inte får sätta upp den på dörren förrän tidigast 1:à advent eftersom det står god jul på den.  Kanske tar bort texten och sätter på den ändå för den lyser upp så fint!

Idag är det Majas dopdag och vi har haft besök av Majas fina faddrar! En så himla mysig eftermiddag! ❤️snart ny vecka, nya tag. Mina kostvanor är under all kritik på helgerna och det är alltid skönt att ta tag i det igen på måndagen hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin krans!! En sån vill jag ha! Tack igen för igår, riktigt mysigt! Ha en bra vecka nu!😘

Svar: Taaack! Blev jättenöjd :) Tack och detsamma till er! 😘
La-La Land

2015-11-16 @ 11:15:09
Postat av: Sara

Från mig 👆🏽😄

2015-11-16 @ 11:15:27
Postat av: Syster

Superfin!!! ✌🏼️✌🏼✌🏼

2015-11-17 @ 00:03:42
Postat av: Syster

Superfin!!! ✌🏼️✌🏼✌🏼

Svar: Taaaack!! 😘😘😘
La-La Land

2015-11-17 @ 00:03:43
Postat av: Syster

Superfin!!! ✌🏼️✌🏼✌🏼

2015-11-17 @ 00:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback