Slowly but steady



Det kan ju verka som att det är minimal skillnad men för mig är det en rätt stor skillnad ändå. Gröna toppen var i september och röda brallorna häromdagen. Man ska ju veta att jag ätit  helt vanligt, bakat mycket och därmed ätit en hel del bakverk men tränat på bra. Det har ju varit viktigast för mig att äta mycket och näringsrikt (och gott) för att amningen skulle fungera optimalt. Är väldigt glad att jag inte stressat kring mat och försökt bli av med övervikten på någon snabbt och dum sätt. Känns fint att det går åt rätt håll även om det går relativt långsamt :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Det syns absolut skillnad du är jätteduktig verkligen!

Svar: Taaaaack!! 😘😘😘😘
La-La Land

2015-01-29 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback