Nyårsresumé

Lyssnade på senaste avsnittet av fredagspodden (Hannah & Amanda) när jag va ute och sprang i tisdags. De pratade om livsmagi, nyårslöften, tillbakablickar till gångna året, lämna efter sig det negativa och ta med sig det positiva och olika typer av avslut som möjliggör början på nya saker. Tänkte jag skulle sätta mig ner och fundera lite på förra året, vad jag lärt mig, vad jag tar med mig men också vad jag vill lämna bakom mig. Återkommer med en liten sammanfattning av det inom det närmaste. Men nu ska vi mysa! Tommy är ledig till måndag, så lyxigt!

Något jag på rak arm vet att jag tar med mig är att träffa Tommy och besluta oss för att bli tre är det bästa som hänt mig. All den kärleken! Det tar jag med mig, man kan inte älska för mycket ❤️️ och tiden med familjen är helt och hållet ovärderlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback