Helgen!

Nu ligger mitt lilla hjärta och sover i mitt knä, det mysigaste som finns! Och jag ska snart lägga oss båda i soffan bredvid varandra så ska jag läsa en stund, fick låna en bok av en kompis i helgen. (Har tappat bort den boken jag höll på och läste i. Hur tappar man bort en bok?!?)

Helgen var jättefin! Lördagen var ganska slö, vi promenerade bort till en second hand-butik här i närheten och strosade runt där en stund, jag köpte en kjol och Tommy en jeansjacka som han ska göra till väst och så fick Maja hängslebyxor i jeans. Sen grejade vi lite med maten inför kvällens tapasmiddag hemma hos Julia, Anton och Leon. Blev en himla mysig kväll med gooood mat och flera spel! Söndagen myste vi mest runt på morgonen. Sen städade vi hela lägenheten och gjorde fint och tvättade och sen gick jag och tränade. Efter det lagade jag ju massa bebismat! Sen på kvällen tog vi det lugnt och såg lite SoA och Tommy köpte pizza och jag åt rester från lördagen och smoothie. Mysig söndag och kände mig pepp på ny vecka och utvilad och avslappnad.

Dagens lunch, pastagratäng med kyckling! Väldigt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback